fredag.

Jag har fått sommarjobb! I Luleå :O i sex veckor. 
Det gör att jag kommer missa gatufesten, trist men det kommer fler. Känns super att veta att man har nån form av inkomst i sommar.
Det blir på Lindex i smedjan i Lule!

Måste fixa nåt boende nu, ska kolla med släkt, hoppas dom är snälla och vill ta emot lilla mig.

Sjukt otaggad jag är idag. Vill bara ligga i sängen eller sitta i solen. Det är i och för sig nice. Tror jag ska ta en promenad och hoppas att det blir bättre.

SEN! Vill jag bara gratulera VÄRLDENS BÄSTA MOSTER på födelsedagen! Puss!

peace,
/sofiasniper

vid grillen igår

Kommentarer
Postat av: SaraåElias

Klart du får bo med oss :) Det vet du!

2011-05-13 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0