Här är jag och där är du

Är på framnäs nu och ska strax käka lunch. Sen blir det ensemble, kan behövas när vi nu har uppspel snart..

Jag skrev en låt igår. Jävulst längesen jag skrev något. Den vart okej, därför döpte jag den till "okej", hehe. Funderar på att spela in den i Axels studio, bara för att liksom. Det är ju alltid kul med musik.

Sofia klantarsel är knäpp ibland. Jag åkte från Luleå imorse, och tyckte jag hade packat ner allt viktigt. Typ plattång, parfym, mobilladdare. Men såklart glömmer jag nordea-dosan och räkningen jag ska betala. Yey meee! varför blir det alltid såhär? När blir man vuxen och kommer ihåg det som faktiskt är viktigt?

Hej jag är typ fjorton
peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0