tillbaka

Efter en del resande är jag tillbaka i norrbotten, Luleå för tillfället.
I sundsvall var det awesome väder över påsk, som resten av Sverige antar jag.

Kändisar sedda i Stockholm:
Kissies bror
Erik Grönwall
Grynet
Leif Andrée (jo ni vet vem han är men man vet bara inte vad han heter....)

Sommaren kändes nära söderut. Här finns dock snöhögar kvar, is kvar på vattnet och kylan känns.
Nåja, om en månad är det förhoppningsvis bättre.

Och Usama är död. Vad ska man säga? Bra eller dåligt? Jag vet inte. Nu vet vi i alla fall att usa kan sluta vara rädda för honom. Usama - det stora hotet... heh.

lite bilder från stockholm

i ösmo med elisabeth, axel och wille


sötaste carl-wilhelm


PÖSS


vaaackraste!


sundsvallsgathering i stockholm


bröderna moe

fred,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: dorotea

haha men det är ju "JAG LJUGER VÄL INTE SÄMRE ÄN NÅN ANNAN?!" :D:D kul

2011-05-03 @ 19:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0