vi kommer alltid ha paris

Klassfest igår. Mysigt värre, jam och knytis! Det var kul att få en sista kväll med barna.
Nu städar jag lägenheten för fullt, eller... jag packar ner allt. Puuh vad detär jobbigt. Jag ska nog aldrig mer flytta haha.

Lyssnar på lite soft svensk musik. Kan tipsa om tre album jag tycker ni ska lyssna in om ni inte redan gjort det! Sommar sommar sommar.
Daniel Adams Ray - Svart, vitt och allt däremellan
Veronica Maggio - Satan i gatan
Oskar Gyllenhammar - Tågen slutar aldrig gå härifrån


En bild från klassgrejset igår
och sen får ni ser vilken galen lördag jag hade. var i kalix med dom här galna människorna.


vi var på krogen i fredags. krogen hette kalles, och deras slogan var "kalles - en helt galen krog". Det går inte riktigt att släppa, för det är så himla roligt, EN HELT GALEN KROG HAHAHAHAH! whaat liksom?
aja, ska städa vidare

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Linn Karlsson

Goddag! vad rolig dina poster verkar vara. lär definitivt läsa dina inlägg igen! =P Hoppas du har en rolig dag =)

2011-06-30 @ 16:45:51
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0