hatar att vara bättre än andra!

Ja, jag tycker det är jobbigt att få er tusentals läsare att känna er sämre än mig. Men den bittra sanningen är väl så ibland, man kan inte alltid vara så awesome som JAG. Som är kändis. KÄNN DISSEN. Kändis-Sofia. Numera är det inte som förr i tiden (obvious?!), då jag hade "kändis-mamman". Nä nu har jag själv nästlat mig in i kändisvärlden. Jag och Pontus Gårdninger. Jag och Alice Babs. Jag och Filip Hammar. Vi är samma skrot och korn. 


mittnytt i onsdags

Av alla som stod där valde dom att filma mig. Vissa kanske undrar varför? Jag känner liksom ingen tvivel alls på det, självklart för att jag är Zlatans nya hemliga flickvän. 
"På fotbollsgalan syntes Zlatan kramas med en yngre tjej, när hans fru inte tittade på. Vem kan detta vara? En ny fling på G?"

Aja, nog med min självupptagenhet. 
Eller wait? Hahaha. 

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Pärlan

va glad du ser ut ;P

2011-11-11 @ 16:17:29
URL: http://lifeofpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0