hejpa

Fotbollsgala i måndags. Ett år sen förra. Då fick jag ingen bild på Zlatte. Det fick jag nu. OCH med Elmander. Han är ju så underbar. Han kunde få föda mina barn om han ville. 

Har en liten grej på G. Jag kan inte avslöja det förrän jag vet mer, men det är en rolig grej. Tror jag! Bara för att man har omtänksamma vänner som fixar och ställer upp liksom..
Här är jag i måndags med mina bästisar
notera hans arm runt mig! (totally in love with meee)


lite rynkor i armhålan?


cool_tjej89! thats moi!

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: lilli

Ja Elamander är så sugen på dig! Man ser det på blicken ;p

Vad är den roliga grejen? Bjuder du mig på middag? :)

2011-11-10 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0