somehow i want more.

Hade värsta chillkväll igår hos Anders, Peller och Erik. Dom har så himla fin lägenhet, vill ha.

Efter jul har jag ju sökt högskolor, umeå i första hand. Har ställt mig i bostadskö där också. Vill egentligen till Uppsala ju men dom har bara intagningar på hösten och jag vill verkligen ha nåt att göra och att få jobb här i Sundsvall verkar ju omöjligt och har ingen lust att flytta upp igen, när jag inte får nåt fast liksom, bara extra. Då kan jag ändå inte få eget boende.
Eller hur fan ska jag göra?! Haha.

Nej, nu ska jag nog ta och dra på mig träningsbyxorna och ut och promenera lite. Så sjukt fint väder ute ju.

Nästa helg är barna i stockholm och ska se brittan. Vem vill vara med mig då? Eddie, i know... men sen kommer iofs släkten för mamma fyller jämt.



fred,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: dorotea

ALLTSÅ FÖRHELVETE SOFIA!!!!! SKRIV NANGANG

2011-10-20 @ 00:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0