ensam mamma söker-söndag

James Morrison, vilken underbar röst. Vill ha den rösten runt mig hela tiden!

Funderar på att åka norrut, saknar alla vänner så himla mycket. I helgen kommer dock några från Boden ner, det ska bli aproligt! :D

Tio år sen world trade center blev attackerade. Men jag säger som alla andra år, mina tankar går till alla Usa haft ihjäl. Självklart är det tragiskt med alla döda i wtc-attackerna, men dom är inte viktigare än alla civila i Irak till exempel. Varför ska dom ha mer uppmärksamhet? Nejtack.

jag är på hugget idag, bråkas inte med mig.


saknar er <3

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig med! KONM HIT NOW

2011-09-16 @ 23:58:40
URL: http://jarventaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0