Helt okej snygg.

Helgen passerade fort, som vanligt. Fyra bodenbor spelade i Sundsvall, jätteroligt att träffa dom, på Min hemmaplan för en gångs skull ;)

Är kattvakt igen, i Lindas föräldrars hus :P Känns lite skumt att "bo" där men, det är skönt att ha ett tillhåll man kan gömma sig i när man vill vara själv.

Saknar framnäs, folket och livet där så himla mycket. Vet att jag var uttråkad och vet att jag inte skulle pallat en termin till. Men jag saknar tiden som var där, alla jag lärde känna och allt bra som det gav mig! Det är en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv.

Har sökt högskolor igen, till efter jul. Blir lite galen på att bara gå runt och inte göra någonting. :(


puss

fred,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0