LONG TIME

Längesen jag skrev va? 
Jag bor i Sundsvall, mest på Tacobar. Det är där det händer numera. Min dag ser ungefär ut såhär
09:00 Vaknar, smsar Julia. 
10:00 Duschar, klär mig
11:10 Inser att jag måste gå till stan (ca 2,5km nedförsbacke)
11:30 Går ner till busshållsplatsen istället
12:00 Är på tacobar
19:00 Hjälper till att stänga Tacobar
20:00 Vinar hos Julia

Haha, okej, det sista sker inte varje dag, men resten.
Idag lagar vi pizza hos Julia och ska se lite fotboll och umgås.

Jag är glad. Men vill ha ett jobb, och en lägenhet. Nån som kan skänka det? Skriv i kommentarsfältet.

Lite pix

Just det, den nya tjejen på bilderna är Nathalie. Hon jobbar på tacobar och vill faktiskt umgås med oss, trots att vi är knäpp i huvet. Texten är blå, varför?

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0