Dagen efter den kuliga dagen

Hade en sån himla trevlig kväll igår.
Det var nordiska mästerskapen i stjärtlappsåkning. Folk var utklädda och åkte stjärtlapp i en backe jag själv aldrig skulle våga kasta mig ut i.
Sen spelade general knas på grönan och det var jävligt svängigt! Sen var det efterfest på cantinan och det var svinmysigt med utomhusbar och allt :)

Allt har gått lite fort här. Men jag kommer inte enbart befinna mig i sundsvall i sommar. Jag har fått lägenhet i Lule över sommaren och har även jobb där. Allt bekräftades idag. Men jag kommer vara i sundsvall nästan hela juni och augusti.

Jag har världens bästa vänner. Titta vad jag fick i posten idag... av Lilla Ägget. Dom tyckte jag hade omaka sockar för ofta.



fred,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: lilli

love you

2012-04-25 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0