jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

jag behöver dig
Mer än vad jag vill ha dig

och jag vill ha dig för gamla tiders skull

/håkan hellström - vilken poet.

Tiden flyger iväg, snart bara en månad tills jag far hem.
En vecka sedan jag började min träning. Det känns jätteskönt och för första gången i mitt liv är jag faktiskt motiverad. Vi får väl dock se om en vecka till... men jag Ska hålla ut tills jag far hem.

Brände ögonvitorna igår - inte ok!

Ikväll blir det fotboll. Barca - Chelsea!
Här sitter jag 100 mil från sundsvall i min och Josips tröja.


fred,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh vad jag längtar tills du ska komma hem!!!! Kanske jag ska ordna en fest då? Vill du det? =) PUSSS

2012-04-19 @ 13:48:35
URL: http://lifeofpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0