wspa

Har ni sett den reklamen?
"Han såg sin mammaa skjutas, De slår honom för att han ska dansa"
Jag har alltid hatat allt som har med att plåga oskyldiga, som barn och djur - såna som inte kan försvara sig. Man vet ju att djurplågeri pågår dagligen och jag önskar jag hade makt att stoppa allt plågeri NU. När jag ser den där reklamen gråter jag alltid.. jag ska bli fadder där - NU!

I övrigt går tiden faktiskt jävligt fort. Bara fem, sex veckor kvar av säsongen här. Sjukt alltså. Jag blir nog i Sundsvall i sommar och njuter bara. Ska slänga iväg lite jobbansökningar även om det är lite sent..

Har varit ledig idag så jag har suttit i solen och njutit men sen gick den i moln.

pz,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0