Måndag.

Okej. Haft en rätt kass dag. Eller fel. Har umgåtts med världens bästa vänner och haft kul men har ändå känt migpå sjukt dåligt humör. Var det beror på vet jag inte. 

Så detta skriver jag nu lite argt, förmodligen lite argare än vad jag hade varit om jag skrev det imorgon eller dagenefter det. Men jag är så förbannat less på patrotiska norrlänningar. Helvete!

"Neee, vi äter inte på donken, MAX som kommer från NORRLAND - det äter vi på". Same fucking shit, skräpmat som skräpmat. 
"Sverige skulle inte överleva utan norrland, vi har skogen och gruvorna" - JA OCH VI ÄR TACKSAMMA!!! ÄR NI TACKSAMMA ÖVER RESTEN AV SVERIGE?!

Okej.Orkarintemerhaha.
Villintevaranorrlänning,villintevaranollåtta,villintevaranorrlandsjävlahuvudstad.Jagbersåjävlamycketomursäktförpolitikernainorrlandskommunersombestämtattstadenjagkommerfrån(somgeografisktsättliggerinorrlandmensomalltidkommerräknassomettingemansland)tydligenblevhuvudstadeninorrland.Jagvillintevaraendelavnågotdärjagändåinteärvälkommen!!!
Btwärjagfettmernorrlänningändeflestasomförsökerförsvarasittnorrland,eftersomjagbottungefärsålångtnorrutmankankomma.Menvemräknar?
Jag älskar norrland, jag har fan bott i norrland hela mitt liv. 
Shitt alltså. Ni tållter inte oss norrlänningar att kalla oss just norrlänningar, vi får inte vara med er. Och trots att jag bott längre norrut än vart ni är födda så räknas det ändå inte.
Och sen undrar ni varför folk vill bo södeut? Men vem vill bo med folk som inte får en att känna sig välkommen? 

nä fan hurrni
tänk fred istället vänner,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0