MånDagen

Kära dagbok, 

idag har jag varit på stan klockan tio imorse. Mötte Josip. Var på kulturmagasinet och turistinformation. 
Sen köpte jag giffbiljetter.

Efter det åkte jag och Josip på Dyket i kvissleby och skulle sola men det blev mest moln. Vi pratade massa skit istället.


Sen åkte vi hem och det började regna. Jag åt middag och Kicki kom hit. Det var jättekul att träffa henne. Vi fick skjuts ner till IP och mötte Eddie. Där såg vi giffarna spela dåligt mot djurgården - inte kul. 



Efter matchen åkte vi med mamma upp till öfre haga. Då gick jag över till Lina och vi gick på en kvällspromenad runt ryggis. Det var jättehärligt, det vill jag göra snart igen. 


Hej då dagboken. 
Vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0