Två arbetsdagar kvar

Sommaren har gått så sjukt fort. Kanske för att det inte riktigt varit någon sommar. 

Just nu känner jag lukten av grillning, grannarna här nere som är på G. Säkert för att sen ta sig in till Lule och gå på Lulekalaset. 
Själv blir jag nog hemma och spelar cs, läser en bok, ser lite film.. Jobbar 12-18 imorgon, och är faktiskt inte sugen att gå, fastän det är gratis ikväll. 

Låste ut mig själv idag. Glömde nycklarna i Boden, upptäckte jag när jag var framme i Lule... FML (fuckmylife). Som tur var har jag världens bästa kusin som rusade hit i sin bil med reservnycklarna. Skönt!

Powernapade en sväng på soffan och när jag vaknade kollade jag på den analoga klockan, kvart över sex. Och jag var heelt övertygad om att det var på morgonen. Såg lite svag sol och tänkte, jag kan ju sova ett tag till. 

Längtar tills jag får se Matias Varela i Snabba cash 2!
RAGG!

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0