120209

Tack till Josip som gjort min nya header. Jag är värdelös på detta så PÖSS PÅ DIG SÖTNÖT <3

Jobbar nu hela helgen ut. Ändå skönt när jag hade så mycket ledig förra helgen. Var ju i boden och piteå (framnäs!). I jävla trettio minus, inte ok!

Jag och Theres har beslutat oss för att börja jobba i rikgränsen, där vi fått jobb i en backrestaurang. Så det var ju lite förändring sådär mitt i säsongen. Vad jag vet löper anställningsavtalet där uppe enda till slutet på maj, då skidsäsongen slutar där då, heh. Till skillnad från södra sverige så sommaren börjar i slutet på maj.
Och i sommar kommer jag mest troligt att vara i Sundsvall. Ska söka jobb på Lindex som jag jobbade på förra året men vet inte om jag vill bo där i sommar igen.

Okej. Tragisk jag är. Den 14 februari, alla hjärtans dag. Som egentligen inte jag bryr mig om. MEN. Då jobbar Theres och jag är ledig. PÅ ALLA HJÄRTANS DAG ska jag vara helt ensam i stugan och inte göra nåt. Det kommer gå kärleksfilmer på tv och jag har inte ens en vän att kramas med. Så feel free att spontanresa hit och ta hand om mig den dagen :'(


jonas och erik i matsalen på framnäs


arre och fagge


man känner sig ensam när man ligger på två personer madrasser i en stuga och cyklar med benen.



så jävla vår det kändes imorse när jag och Theres åkte till stan.

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0