Alltså.

Jag måste bara säga en sak.
Jag gillar verkligen mitt jobb här på Dundret. Jag känner att jag utvecklas och lär mig otroooooligt mycket. Jag får chansen att träffa otrooooligt mycket folk från alla olika platser i världen och får höra otrooooligt spännande historier och livsöden.

Folk är trevliga och jag har märkt att de uppskattar att jag är social, trevlig och hjälpsam, och det ger mig så mycket att få höra det nästintill dagligen. Jag blir peppad att gå till jobbet och man skapar nästan en personlig relation till vissa gäster. Nästan så att man saknar dem när de åker.
Vissa gäster kallar mig vid namn, som att vi är kompisar och tackar alltid artigt när jag hjälp dom med minsta grej.

Mina arbetskamrater är underbara och vi har så roligt på jobbet. Det skämtas och skojas, vi respekterar varandra och hjälper varandra i alla situationer. Vi suckar åt all disk men skrattar oss igenom allt diskande.

Herregud vad detta har gett mig mycket!

Nu ska jag sova för jag börjar sju imorgonbitti - det är väl möjligen det enda negativa! Att måsta kliva upp så tidigt. Haha.




fred,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0