En fundering

Jag har liite för mycket tid att tänka på.

Men, är det okej som tjej att arbeta utan bh?
Tänkte att man ibland kan få ofrivilligt bvs (bröstvårtestånd) och det kanske uppfattas som stötande. Som feminist blir man kanske arg på mig att det ens finns en fundering, man ska väl få klä sig som man vill.

Självklart, det tycker jag också! Men jag kan ändå känna mig lite obekväm och vill gärna att fokus ska vara på mina tindrande ögon istället, hehe.

Åsikter tages tacksamt emot.

fred och trevlig helg,
/sofiasniper




fanbild på mig

Kommentarer
Postat av: julius

Klart du kan jobba bh-lös! Behöver väl inte ha genomskinligt? Bvs och tajt topp läckert, men naturligt sexigt, mycket finare än push-up! Är det inte skönare och nyttigare utan bh?

Klart jag som kille får svårt inte titta, men lovar se in i dina tindrande ögon också!

2012-02-04 @ 03:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0