EN LISTA.

1. Hur gammal är du om 5 år? 27 år HUUUUUU
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? TESSAN! SESSAN! Ska börja kalla henne för det..
3. Hur lång är du? 174 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Populärmusik från vittula
5. Vem ringde du senast? Johan
6. Vem ringde dig senast? Johan
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "God natt!" från mamma

mamma sover

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både ock!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade.
10. När såg du senast din mamma? Annandagen.
11. Vilken ögonfärg har du? Bröna/Gruna. Klura ut den du!
12. När vaknade du idag? Tio!
13. Vilken är din favoritjulsång? När det lider mot jul eller Mer jul
14. Vilken är din favoritplats? Norra berget på sommaren. Nedanför vita tornet.

haha så himla ful bild på mig på norra berget

15. Vilken plats föredrar du minst? Ensamma platser.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet ärligt inte.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Krokodiler under sängen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? När jag skrämde Theres omedvetet.
19. Hur stor är din säng? FÖR LITEN. Jag kväver mig själv.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär OFC. Pro-csspelare huh! 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken i min säng. Ligger min karl medan jag är på toa och skiter. Nä men med trosor.
22. Hur många kuddar har du i din säng? Två. Men bara ett med örngott... 
23. Hur många landskap har du bott i? Två?
24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall, Pite/Öjebyn, Lule/Boden och Gällivare

jag i luleå


25. Föredrar du strumpor eller barfota? Strumpor borde vara lag, för alla!
26. Är du social? Det anser jag mig väl vara.
27. Vilken är din favoritglass? Daim!
28. Vilken är din favoritefterrätt? Är inte så förtjust i efterätter.
29. Tycker du om kinamat? I do. 
30. Tycker du om kaffe? Jepp, fast det ger mig lite ont i magen. 
31. Vad dricker du till frukost? Juice!
32. Sover du på någon särskild sida? Höger eller på rygg. 
33. Kan du spela poker? Nope.
34. Tycker du om att mysa/kela? Jag älskar det! Kli på ryggen och skönt i håret och kramas.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, TESTA INTE KNARK SOFIA.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? JA SUCK. Simon jävla jonasson ska ju fylla jävla år samma dag och ta jävla massa plats och uppmärksamhet......

simon på vår födelsedag


37. Vill du ha barn? Nån gång. 
38. Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska förstår man väl. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller basängen? Bassängen faktiskt. Om jag ska bada. Eller nä. Havet.  
41. Vad spenderar du mest pengar på? Vill. Jag. Inte. Säga.
42. Äger du dyrbara smycken? Jag vet inte.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Efterlyst, Uppdrag granskning, ensam mamma söker, bonde söker fru osv. VÄNNER. 
44. Kan du rulla med tungan? Rulla? ja.. eller jag vet inte vad du menar nu. TYDLIGGÖR!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns för många roliga. Julia, Gustav, Kicki är väl sånadär självklart roliga personer. 
46. Sover du med gosedjur? Nä:(((( Glömde nallen jag fick av Josip i sommras.
47. Vad har du för ringsignal? nån gangster-rap-låt. Passar mig utmärkt.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har dom på vinden.

kanske har vi kvar denna mössa?

 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En påse marianne?
50. Flirtar du mycket? Japp! ;)
51. Kan du byta olja på bilen? Nej men fylla på.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nope.
53. Vilken var den senaste boken du läste? ÖH! Harry Potter som högläsning? Typ.
54. Läser du någon dagstidning? st.nu, aftonbladet.se och nsd.se 
55. Prenumererar du på någon tidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Om jag får ha min musik igång.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Deb ok SW
59. När var du senast i kyrkan? Oj... vet fan inte.
60. Är du lycklig? Jag tror det.

Kommentarer
Postat av: kicki

HAHAHA... du är också väldigt rolig! Dock inte som mig och Julia! xD ;)

TIIST <3

2012-02-10 @ 16:42:13
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0