En vanlig fredag

En lustig grej hände tidigare ikväll.

Jag skrev på facebook igår att jag fick en present, en vinflaska, av en stuggäst här på Dundret. Jag har hjälpt honom lite med hans stuga som dom besöker titt som tätt. Väldigt snällt av honom. Jag har enbart mött mannen i familjen.

Idag på afterskin var han här med sin sambo och barn, och sambon visade sig vara butikschefen för Lindex som jag jobbade på i somras. Dock var hon mammaledig då.
Vi började i alla fall prata och hon frågade om jag var intresserad av sommarjobb i Luleå i sommar igen.

Ett jobb är ju ett jobb, även om det är i Luleå. Vi får se hur det blir med detta :) Kul att få frågan i alla fall.


peace,
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: dorotea

vilket flyt du har, kvinna!

2012-02-11 @ 01:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0