Josip Koscic

random kille: "jag skulle ligga med Britney om jag fick chansen"
josip: "inte jag, hon är som en syster för mig"

Sån här rolig kompis har jag!?

Besides, har han träffat BRITTAN. Det är typ den coolaste jag känner. Förlåt, roligaste.... MEN COOLASTE OCKSÅ.
Och vi är liksom lite likadana, han har träffat brittan och jag zlatan.

Dessutom tittar han på fotboll för att få se bollar.................

Och har ett efternamn enbart mensamedlemmar kan uttala.


MY FUTURE HUSBAND

utan att låta skrytsam, men vet ni hur ROLIGA och SNYGGA barn vi skulle få?
Lite smärtsamt att föda dom om dom får så stort huvud som Josip och så stor rumpa som min bara...


fred,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0