Trevlig helg!

Jag tror jag jobbar mer effektivt när jag är övertrött.
Har knapt suttit stilla en sekund på jobbet idag, fast jag bara sovit i fem timmar typ.

Helgen kommer bli jobbig. Ska på begravning imorgon. Begravningar är alltid jobbiga, men fina också.
Sen får jag ju träffa släkten också, och krama dom. Känns bra mitt i allt.

Efter helgen ska jag och Tessiegurl börja packa ihop stugan inför riks. Finns inte så mycket affärer där uppe så vi passar på här.
Vi har genom kockarna beställt en jättestor burk pesto, eftersom det går typ en sån liten burk (typ zetas ni vet..) varje dag nästan hemma hos oss. Hehe.

Men nu fokus på imorgon. Nästa vecka kommer nästa vecka.

Jag skickar ut all min trevlighet till er som kan få en trevlig helg - för mig är det ju bara waste ändå.

peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj, vad du har mycket på din tallrik nu, som man säger! (Passande i sammanhanget med tanke på den stora pestoburken.) Jag hoppas att begravningen ändå kändes bra och var värdig. Inte kul sånt där... Lycka till nu i den nya veckan med flytt och nytt jobb och allt! Vi hörs! Puss och kram

2012-02-26 @ 15:48:04
URL: http://ensallsyntfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0