en onsdag.

Kom hem från Boden idag. Där har jag varit med mormor. Vi käkade lunch och gick på stan. 
Sen har jag spelat spel, sett film och ätit köttsoppa minus köttet med Theres, Annika, Johan, Joel och Fredde. 

I helgen var Johan Joel Jocke Jens och Fredrik här. Det var en awesome helg faktiskt. Synd att den är slut. Men det kommer ju flera. 
Nu i helgen jobbar jag 7-15 hela helgen, men nästa åker jag ner till boden för Annikas hejdå-fest. Hon flyttar till Australien, helt sjukt juuuuu!
men om nån vill vara med mig i helgen så hojta.
bilder
johan och jocke på afterski

joel och jens (normal kille?) på afterski

solen, som lyste i mina ögon på måndagförmiddag - looooove


peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0