lista

Tre saker du gillar:
Mina vänner och min familj
Pengar
Kärlek

Tre favoritlåtar:
Hallelujah
Don't look back in anger
Home

Tre fobier:
Navlar
Tår
Mörker

Tre saker du är rädd för:
Döden
Ensamhet
Framtiden

Tre konstiga saker om dig:
Jag kan inte dricka ett halvtomt glas, det måste vara fullt!
Jag är jätterädd för att lukta illa så jag brukar spruta på mig parfym flera gånger om dagen
Jag kommer typ ihåg alla jag träffat och deras namn, sjukt obehagligt brukar folk tycka.

Tre saker du skäms över:
Att jag just lyssnade på Curly Sue och diggade med......
Min mage som ser ut som en gravidmage. Tjockis much?
Att jag inte har några vänner i Gällivare.
Tre saker som ligger närmast dig:
Datamusen
Mobilen
Tom filmugg
Tre favoritcitat:
Håll käften när du pratar med mig
Jag tycker det är snyggast om man har som mig
Spelar ingen roll - ni ska ut bägge två!
(inte så seriöst....hehe)
Tre saker du längtar till:
Nästa helg
Sundsvall
Sommaren

Tre personer du älskar: (Bara tre?)
Julia
Kicki
Josip
(jag pratade med dom i telefon idag och kom ihåg hur mycket jag älskar dom!)


Tre saker du ska göra ikväll:
Gå till Idet och lämna Theres telefon
Dricka ett glas vin
Sova!
Tre saker du tänker på när du hör Date:
Awekward!
Bio
Awekward!
Tre saker du gillar hos motsatta kön:
Ögon!!!!!!!
Armar
Trygghet

Tre miljoner skulle du spendera på:
Resa
Vänner och familj
Kläder

Tre saker du hatar:
Spindlar
Nazzzzzar
Lillis lukt
Tre alkoholhaltiga drycker du gillar:
Öl
Vin
Ouzo

Tre snygga kändisar:
Josh Hartnett
Jude Law
Adam Brody
Tre senaste du smsade med:
Alex Näsström
Josip
Kicki

Tre namn du lyssnar till:
Sofia
Sniper
Fia
NU KÄNNER DU MIG!!!!
peace,
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: dorotea

"vaknade mitt i natten skafötters med dorotea och tänkte, hon har inte så farliga fötter!" ;)

2012-01-29 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0