tidsinställt inlägg.

Var i boden från tisdag tills idag. In på jobbet direkt när man kom tillbaka till Gällivare.

Var på bio igår och såg The girl with the dragon tattoo. Klart sevärd. Nu önskar jag bara att bion i Gällivare inte hade brunnit precis innan jag flyttade upp så jag kunde se Hamilton och Stig-Helmerfilmen. Känns som något jag borde gilla när jag älskar sällskapsresan-filmerna.

Det var jag, Simon och Jens på bion. Simon sa innan att vi borde bokat innan så vi inte skulle få platser långt fram. Gjorde vi det? Nej. Fick vi sitta på rad ett? Ja.

Shoppade lite i luleå när vi ändå var där. Ett par nya svart jeans eftersom de förra sprack när jag växte, gravid?! Nä bara för mycket god personalmat tror jag.

ha en bra kväll,
/sofiasniper

(jag älskar min familj och släkt mer än allt. jag vore inget utan dom och deras styrka. dom är bäst. ingen protest.)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vare jeansen i strl 42 som sprack eller? ;)

2012-01-16 @ 14:40:45
URL: http://lejonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0