En ledig dag.

Den 18e juli idag. 25e kom jag till Luleå. Hur lång tid är det? Tre veckor? Skitsamma. 

Jobbet är superbra, kollegorna stormtrivs jag med. Det finns inget där jag kan klaga på, jag trivs jättebra. 
Lägenheten - kanon! Verkligen. Även om det är en bit från stan. Herregud, detta är ju en jättebrastad att cykla i. Klagar inte. 

Men det där andra då? Jag vet inte. Jag kan väl låtsas vara en god vän, inte klaga, inte säga ifrån, inte bry mig. Eller så kan jag väl säga hur jag känner?
Är så jävla besviken på alla som sa att vi skulle hänga i sommar, alla som sa att vi skulle höras, alla som sa att de hade semester och massa tid över, eller bara alla som bor här i närheten och jag trodde jag var vän med. Hur kommer det sig att ingen hör av sig? Visst, jag vet det där att man får bjuda in sig själv lite och ja ni vet. Men inte hela tiden va fan, då känner man sig inte behövd. 
Jag har åkt hit och jag har hört av mig dit. Men jag orkar inte mer nu.. 
Antar att man lär sig nåt av allt. Detta är inte ett ställe där jag har bra vänner, eller vänner överhuvudtaget.


äkta vänskap rostar aldrig.


screw you guys, (soone) im going home!

Kommentarer
Postat av: lilli

nee :( kom hem nu stumpisen!! jag har fan semester då du kommer hem ;D LOVE YOU

2012-07-18 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0