En lördagkväll.

Supermegatrött är jag. Kommer säkert inte somna om jag väl lägger mig dock, brukar väl vara så? :)

Ikväll hade vi kusinmiddag med kusinerna på mammas sida. Fyra stycken är vi och vi käkade på BBB, färjan i Lule. Sen blev jag lika trött som... ja inte vet jag, trött blev jag så jag åkte hem till Sara och kollade lite OS och sen fick jag skjuts av Stefan hem och här sitter jag nu. Och ska lägga mig strax.

Eftersom ingen annan tar kort på mig så får ju jag göra det. 
Igårkväll var det sol och jag drack nyttigöl. Sen for jag till Boden och sen hem igen.

det jag hade på mig idag då på kusinmiddagen


me myself and I




peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0