lista

vad har du på dig?
Svarta tights, vitt linne och en slags genomskinlig lång väst från lindex.

hur mår du?
Ont på tungan, brännskador från kaffet imorse.. gör alltid samma misstag.

vad önskar du just nu?
Att jag gick ner några kilo.

vad har du ätit idag?
Solrosbrödsmacka, sallad från ica, potatisbullar.

vad ska du göra imorrn?
Se biggest loser, springa, jobba.

och på söndag?
Inga planer än.

vem saknar du?
Alla hemma i Sundsvall, Maria, Emmy och sådära.

senaste köp?
Bröd, mjöl, sylt, kaviar. Glömde smör - det enda jag faktiskt verkligen behövde.

vad skrattade du senast åt?
Förmodligen nåt Sara sa.

vad grät du senast åt?
Mamma Mia som jag sneglade på igår.

vem sov du senast med?
Jens aka Hans i fredags. Trängde mig in hos honom för jag behövde sovplats!

vad läser du just nu?
Aldrig fucka upp.

senast sedda film?
Den senaste jag verkligen SÅG var fjorton suger - love it!

vilken svordom använder du mest?
Fan?

vem var den senaste som ringde dig?
Johan Långström i lördagsnatt.. (ingen har seriöst ringt mig sen i lördags :O )

har du dejtat någon av en annan religion?
Brukar inte fråga vad folk har för religion. SPELA ROLL. Eller sprolle som man sa när man var ung och cool.

senast 3 inkomna sms?
"Fyyfan vad du är duktig baby!!!! Aah blir skitglad när jag hör det!! :D stolt är jag"
"Nej då! Killar kommer böna, be, slåss och suinera sig för att få 3 minuter med en kvinna"
"Mjoo :)"

vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Haha måste jag med. Min buggar nå jävulskt xD men tror jag tar med 3 men ska försöka komma undan lägre. Men taaaack :D"

vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Kör eller ensemble tror jag.

vilken är din favoritfrukt?
Banan.

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Sandra Bullock, Robin i HIMYM, Charlotte Kalla.. mfl.

vad är du rädd för?
Spindlar.

en person du tycker är snygg?
Roman Lob (googla....)

blir du lätt svartsjuk?
Nä har ju ingen att vara svartsjuk på

din favoritkaraktär ur en serie?
Seth i OC.

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Dorro tror jag.

vilket språk hade du velat lära dig?
Spanska.

vad för sorts killar faller du för?
Långhåriga. Smala. Skatestil. Same ol' same ol'.

vart vill du åka just nu?
Sundsvall kanske.

vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Min födelsedag var just men jag önskar mig ett jobb i svallis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0