Sitter här..

..och lyssnar på Magnus Ekelund & Stålet. Första gången jag hörde dom var förra våren när Jonas spelade med dom och jag var och kollade. Det är inte min typ av musik men ändå fängslande på nåt vis. Särskilt live - det rekommenderas!

Har gjort lekar till grillfesten vi ska ha när jag kommer hem. Ska försöka komma på fler men måste vila hjärnan nu när den gått på högvarv. 

Ska även gå och hämta min (förhoppningsvis) torra tvätt!

Höll på att cykla på en hund idag. Alltså, jag såg den ju. Men den var lös och vips så ville den springa rakt över gångvägen där jag cyklade. Tur jag är grym på det här med fotbroms och hann bromsa. Hade inte velat ha på mitt samvete att cyklat på en hund :(


en söt tjej bah, förra året på gf

fred,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0