lagomt.

Lagomt tills jag flyttat från Sundsvall (återigen....!!) så kan jag ju börja blogga så ni vet vad som händer. 
Första dagen på Lindex idag, börjar klockan 9. Har varit vaken sen halvsju ungefär.
Var och tog en promenad, duschat, ätit frulle osv. 

Idag har jag fått låna mammas bil till jobbet, sen tänkte jag börjar cykla till jobbet :) 
Bor ungefär 20min cykeltur från stan, så det är ju rätt chill!

Lägenheten är soft, en studenläga på 28kvm med fransk balkong, tv och soffa. Vanlig balkong finns på min våning, just utanför min dörr :)

Låg och kikade på England - Italien igår, så är lite trött eftersom det vart förlängning och shitt. Och väckarklockan ringde ju 06:15.. Blöö.

Slutar 13:00, då far jag nog till Boden :)

pöss,
/sofiasniper


dessa vackra ställen i denna vackra stad - sundsvall


sötaste

Kommentarer
Postat av: Victoria & Hanna - vichan

Fin blogg!

Vad tycker du om det dåliga vädret som är idag? :(

2012-06-25 @ 09:02:18
URL: http://vichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0