Imorgon är det freeeeedag

Idag har jag varit effektiv på förmiddagen.
Städade rummet, tvättade lite underkläder och tränade en halvtimme (man måste ju börja nånstans...).

Sen dess har jag och Emmy suttit med varsin dator i allrummet och bara slappat. Skönt på sin lediga dag fast nu börjar jag bli sugen på att göra nåt. Vet inte vad dock.. kanske ta en promenad, få lite ljus och frisk luft.

Berättade jag att jag åkte skoter igår? Det var jättekul. Viktor (från söråker för övrigt) körde jättefort och hoppade till och med lite. Jag har fått skoterhybris.. vill åka meeeeeeeer.

Jobbar hela helgen så det blir lugnt, skönt det.

Jag idag

ser ut som en man idag, kanske beror på skjortan...

peace,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0