its alive.

Ja jag lever.
Har inte fått igång internet på min minidator med operativsystemet linux på förrän nu. Tack Erik för det - behöver dock lite extra hjälp fortfarande. Lyckas inte få ner några program.

Det har varit snöstorm i typ tre dagar, sjukt mycket snö. Man ser knappt en meter framför sig.
Imorse däremot, vaknade jag av en panikartad grupp människor som rusade upp för det var puderpanik. Alla skulle åka först i pudret som lagt sig efter snöstormen.
Jag var ledig så jag åkte också lite, men var hemskt trött efter gårdagen med introlek och dans för fulla muggar.

Nu ser vi snabba cash på vandrarhemmet där jag bor.

Här är en liten bild på mig som jag tog i gällivare


over and out,
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0